2:a December!

22 Dagar kvar till julafton ;) Bara så ni vet ;) hehe..
Nä skämt o sido..

Idag har jag sovit ut.. Fy fan vad underbart...
Jag har varit på arbetsintervju på Max hehe..
Får veta om de blir något där i veckan.. hehe..

Sen har jag kollat lite på Iphone 4.. Får se
om de blir att köpa en sådan i julklapp till mig själv..
Är så jävla dyr bara.. hmm..

Jaja.. I helgen blir de nog o göra naglar på  Farmor...
Har gjort en del jul naglar på senaste tiden..
Är sååååå roligt.. :)

Inom dom närmasta dagarna kommer jag byta namn på bloggen och
då försvinner lösen ordet oxå... :)

Puss o Kram på er mina älskade vänner ;)
2010-12-02 @ 15:22:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida Machmüller

Betyder det att man inte kan komma in på din blogg mer då? eller vad menas med det?

2010-12-02 @ 21:32:35
URL: http://idamachmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback