ÖRK!!!

Mår skit!!
Jävla skit jobb.. Säljer man ingen så får man skit..
Han är fan mer glad än jag själv när jag säljer en damsugar jävel..

Nä jag vill inte detta.. Detta är fan inte jag..

Igår satt jag i bilen på väg på visning o funderade på om hur bilen skulle snurra eller bara lägga sig om jag körde in i räket eller i diket.. HALLÅ, VAD TÄNKER JAG MED???????
Men de var en tanke som snurra och snurra öven idag.. JAg vill inte detta men
är ett tvång eftersom jag inte vill att mamma o pappa ska betala MINA räkningar som JAG tagit..
De är inte deras "plikt"..

Älskar mina vänner och familj..

Puss på er <3
2010-11-23 @ 18:20:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida Machmüller

Upp med hakan....vet hur det känns....hatar också att agera försäljare.

2010-11-23 @ 20:13:46
Postat av: Jenny

Hoppas du snart hittar ett nytt jobb gumman, inget kul att du ska må dåligt..



Har skaffat en ny blogg..

Pussss

2010-11-25 @ 12:46:42
URL: http://jennnny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback