1:a December!

Ja första december..
Bara 23 dagar kvar till jul :P hehe

Jag har sakt upp mig igen från de där jävla skit jobbet..
Jag är värd mycket bättre..
Jävla skit chef.. Skäller ut en när gjort ett jobb på 2½ timme o inte
får sålt.. Nä men 37 tusen är mycket pengar o vill kunde inte ha maskin
skitet så vill dom inte..
Så jag palla inte med utskällning på utskällning. Mådde skit..

Så på torsdag blir de en annan jobb intervju så får vi se
vad de leder till :)

Jag har träffat en underbar kille! Mår sååå bra i hans sällskap..
Får se vad de leder till.. :)
Saknar honom iallafall :) hihi..
vi ska nog åka upp till Liseberg i slutet av nästa vecka o bara mysa o kolla
julmarknaden :) Mys !!

Puss på er <3
2010-12-01 @ 00:51:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åå vad mysigt för dej gumman. Lycka till med killen å fuck off till jobbet. Du kommer få ett jobb som du kommer trivas med. Kram

2010-12-01 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback